0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 19.

Baromfitartókkal találkoztunk

Road show (Utazó cirkusz). A közvetlen termék-, szolgáltatás ajánlásának, jó híre keltésének, a cég és a „célcsoport” közötti kapcsolatépítés egyik leghatékonyabb PR-marketing eszköze. Változó helyszínek és a célcsoporthoz szabott tematika. Ország-vidékjárás, azaz: „Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.”

Baromfitartókkal találkoztunkSzeles Péter: (Public Relations a gyakorlatban) Szervezett Road Show programunk keretében ismét elmentünk a „Hegyhez” (Partnereinkhez), ha nem is „Mohamedként”, hanem termékeinket, szolgáltatásainkat ajánlva tettük ezt. Április 25-én – üzemlátogatás keretében – Dabason a szarvasmarhatartó, június 8-án a rusztikus hangulatot árasztó, kitűnő tanácskozási feltételeket kínáló kerekegyházi Varga-tanyán a baromfitartó partnereinknek ajánlottuk a gondolatcserét. (…)

Forrás: